Vi ste ovde: Digital Emporium
/ Uslovi garancije
Uslovi garancije
Garanciju pružamo svim svojim korisnicima.
Ako ne možemo da zamenimo ili popravimo garantni proizvod u roku od 30 dana, proizvod se može zameniti za trenutnu novu cenu u našoj prodavnici. Krajnji korisnici mogu dobiti zamenski sertifikat.
Naša kompanija prodaje potrošačku elektroniku i računarske delove i komponente, tako da prihvatamo samo Odredjenu kvarnu komponentu za popravku, a ne čitav računar. Nemamo kapacitete za skeniranje računara zbog mogućih kvarova, tako da prihvatamo desktop računare za servis nakon početnog razgovora sa našim servisnim osobljem.
Retko prihvatamo proizvode koji imaju svoj službeni servisni centar. Ove proizvode treba odneti u svoje službene servisne centre sa svojim certifikatima za garantiju. Možemo da zamenimo garancijski list proizvođača u roku od 10 dana, ali čuvanje sertifikata je odgovornost klijenta. U određenim slučajevima, proizvođač može tražiti račun za krajnjeg korisnika proizvoda čak i od partnera na malo. Ako ne dostavite fakturu, isključujete proizvod iz garancije.
Za garancijski postupak uvek trebamo sledeće:
- Garancijski certifikat i faktura od strane Digital Emporium ili prodavca.
- Tačan opis neispravnosti.
- Ime, adresa i telefonski broj.
Isključenje iz garancije
- Ako proizvod ima ekstremnu koroziju, hemijsku ili fizičku oštećenja.
- Oštećen ili nečitljiv serijski broj.
- Posebni uslovi za hard diskove: Seagate Vestern digital, Hitachi, Toshiba
Instant razmena:
Neki od naših proizvoda imaju programe za trenutnu razmenu. Ovi proizvodi će se odmah zameniti u slučaju neispravnosti u garantnom roku. Ovi proizvođači nude trenutnu zamenu: GEIL, Enermak, Arctic kolling, Silicon Pover, Genesis, Zalman, Phottik, Vanguard.
Digital Emporium distribuira samo proizvode iz pravnog i sledljivog izvora, koji ima potpunu podršku proizvođača. Snažno se protivimo crnom i sivom tržištu, i preporučujemo svima da to učine.