Istraživanje prelepih nepravilnosti
Vođena svojom radoznalošću za neobično i neistraženo, fotografkinja iz Kanade, Kiara Zonka, privučena je prirodnim scenama koje ilustruju neistraženo, izgubljeno i vanvremensko. Izdvajajući se od zamki uobičajenih slika pejzaža, Kiara balansira pripremu i spontanost kad fotografiše. „Volim pažljivo da planiram svoje lokacije, ali kad sam tamo, to postaje vrlo instiktivno. Ne volim previše da razmišljam o kompoziciji; obično dopuštam da boje i teksture određuju moj okvir.“ Istražujući daleke domete Zemlje, Kiarina želja da dokumentuje pejzaže i teksturne dimenzije dovela ju je do pustinja Severne i Južne Amerike da istražuje njihovu tihu lepotu pomoću Hasselblad 500C i X1D-50c.
Mešanje analognog i digitalnog
U svom trenutnom procesu rada, Kiara meša digitalno i snimanje na film, birajući svaki metod da postigne određeno raspoloženje konačnom slikom. „Moja analogna kamera je Hasselblad 500C koji je prilično star, rustičan, težak, ali koji pravi tako lepe slike, i dalje uspevam da ga nosim u ruksaku na svim svojim putovanjima.“
Kiara nastavlja, „Snaga digitalne fotografije dolazi u igru sa zahtevima komercijalnog rada gde su isporuka i detalji u štampanom formatu velikog formata.“ Tokom hibridizacije medija, njena posvećenost filmskim fotografijama ostaje snažna: „Intenzivnije je, nostalgičnije. Sviđa mi se što se filma tiče - dodatna dubina, koja ima sentiment prelepe tuge.“
Srednji format u pustinji
Na seriji nedavnih putovanja u pustinju Atacama u Čileu i Dolinu smrti, Nacionalni park Jeloustoun i Bisti Bedlends na zapadu Amerike, Kiara je isprobala mirrorless fotoaparat srednjeg formata X1D-50c, zajedno sa svojim Hasselblad 500C. „Osećala sam se kao da mogu preneti snagu i magiju svoje stare filmske kamere u vitko i brže telo. Rezultati su takođe bili vrlo različiti na svoj način; sve što je izašlo iz X1D izgledalo je živopisno, živo i moderno. S druge strane, Hasselblad 500C je pružio dušu, dubinu i osećanja.“