Pogled na svet kroz oči Michaela Hochfellnera
Michael je fotograf otvoren za istraživanje novih žanrova. Za svoj nedavni projekat „Feather Heads“ napustio je svoj uobičajeni teren – industrijsku i pejzažnu fotografiju – i stvorio izuzetan umetnički projekat. Da bi postigao ove sofisticirane komade, potrebna mu je oštra rezolucija slike i prilagodljiv tok rada koji pružaju sistemi kamera srednjeg formata Phase One.
To je izrazio sa nekoliko jednostavnih reči:
„Sve što radim, radim bez kompromisa“
Pogledajte izvanredne delove ovog projekta i pročitajte o njegovoj strasti prema fotografiji i zašto ne žali što je prešao na srednji format.
Rođen u Štajerskoj u Austriji, Michael Hochfellner sebe opisuje kao istinskog globalnog građanina i kao posvećenog fotografa.
Bila je to mala foto produkcija tokom studija koja mu je pomogla da otkrije svoju strast prema fotografiji i što nije iznenađujuće, od tada je „navučen“. Ovaj trenutak koji mu je promenio život čvrsto je usađen u njegovo sećanje.
Majkla vodi savršenstvo - „Sve što radim, radim bez kompromisa“. Inspiraciju crpi iz pejzaža, iz prirode i ljudi. „Volim da kreativne ideje pretvaram u umetničke slike“. Njegova glavna motivacija dolazi iz mogućnosti da radi ono što voli, iz dana u dan, i neprestano radi na novim, uzbudljivim projektima sa raznovrsnošću koju svaki dan donosi, kao i radom na sopstvenim kreativnim projektima.
Iako je uglavnom u polju industrijske i pejzažne fotografije, ponekad zalazi i u polje fotografisanja mrtve prirode. Njegov najnoviji projekat „Feather Heads“ umetnički je projekat koji klasifikuje kao korak u fotografiju mrtve prirode i priliku da svoju fotografiju iskoristi kao izlaz za svoje ideje koje odgovaraju njegovim idejama i kreativnosti.
Njegov rad na hlebu i maslacu usmeren je na područja industrije, spoljašnjosti i pejzaža, gde uživa da pruža podršku svojim kupcima da svoje ideje i očekivanja pretvore u savršenstvo. Njegovi klijenti su izuzetno raznoliki, a glavni kriterijum je da voli da radi sa ljudima koji dele iste ideje o savršenstvu i visokim standardima.
Na pitanje po čemu je njegov stil fotografije jedinstven, Michael objašnjava da pokušava da priča priče svojim fotografijama. Želi da uroni gledaoca u svet koji možda ranije nisu poznavali. Cilj mu je svesti fotografije na ono najvažnije, ali sa prostorom za tumačenje. Tada postaju jedinstvene zbog njegovog ličnog gledišta, transformišući njegove vizuelne navike u sliku - kombinaciju redukcije i purističke elegancije.
Njegova fotografija je takođe pod velikim uticajem i inspirisana je njegovom strašću prema raznim umetnostima, bilo da je reč o modernom slikarstvu, arhitekturi, ili čak konstrukciji vozila.
Što se tiče opreme, Michael se zaklinje sistemima srednjeg formata jer se samo oni podudaraju sa izgledom, osećajem i rezolucijom potrebnim za njegov rad. „Srednji format ima određeni izgled koji se ne može imitirati; to je vremenom postalo i deo mog stila. Budući da veoma intenzivno radim i na polju umetničkog štampanja velikog formata, u nekom trenutku to nije bilo moguće zaobići. “
Pre upotrebe Phase One, radio je sa mnogim različitim modelima fotoaparata, uključujući Nikon D810 sa svim uobičajenim objektivima, međutim naglašava da ako se fotografijom bavite dovoljno intenzivno, pre ili kasnije ne možete zaobići Phase One.
„Nikada nisam bio potpuno zadovoljan svojim Nikonovim sistemom, pa sam uvek testirao različite sisteme kamera. Jednom sam prvi put pozajmio i radio sa Phase One kamerom tokom neke produkcije. Doduše, to nije bila ljubav na prvi pogled, ali ionako treba neko vreme da se naviknete na rad sa sistemom srednjeg formata. Međutim, što se tiče kvaliteta, kada je reč o produkcijama gde poslednjih 10% čini razliku, Phase One sistem je moj prvi izbor. Svaki put mi je neverovatno kakve izvanredne rezultate donosi ovaj sistem. Puristički, revolucionarni i nemilosrdno tačni. Kamera koja je dizajnirana za najviše zahteve. I otvara mi potpuno nove perspektive “.